tosbikannesiii Kızlar bebeğim grip olmustu geçti ama burnu tıkalı nefes almakta güçlük cekiyo ağzını acıyo sürekli falan cold mix damlatıyorum çarşafına yakasına ama siz neler yapıypsunz bu sürecte burnunu açtırmaz asla ne aspiratör ne şırıngayla 9 aylık bebeğim
_tospikannesi tosbikannesiii sterimar baby burun spreyi. Benım kurtarıcım bu olmustu canım sprey oldugu için kolay kullanılıyor anında burnunu acıyor içinde ne var ne yok boşaltıyor sıkınca ☺️☺️
Balteknem tosbikannesiii bencede olmuyo bir akiyo rahatliyo tekrar basliyo sterimar damla mi ne varmis hrkrex ondan cok memnun