_tospikannesi kendim yapıyorum hep öyle yaptım. Hamur işi sıfır. Arada bir iki diş bitter hurma vs işe tatlı isteğimi bastırıyorum bir de dondurma ile. Geri kalan da ölçülü yiyorum. Kahvaltıda her şeyi indirmek yerine tabak hazırlıyorum basit sıradan bir kahvaltı. Akşam da ne yemek varsa ölçülü ve bol salata ile yiyorum.