Günaydin hanimlar. 20aylik oglum var. Doktorumuza memeyi kademeli mi bir anda mi keseym dedm. 2yasinda sütün icine katilan bir toz var hem besleyici hem sütün tadini güzellestiriyor. O sütü ictikce seni emmek istemeyp kendisi birakacak dedi. Ilk defa duydugum icin sasirdm siz duydunuz mu byle bir toz?