ZeynepinAnnesiiiii yaa sakın böyle düşünme canım benim. senden başka onu karşılıksız sevecek, bakacak tek kişi yok dünyasında . Allah a şükür ki formül mamalar var . önceden kaç bebek anne sütü olmadığı durumlarda formül mama alamadığı için sıkıntılar çekmiş . iyi bir devirde yaşıyoruz şükür etmeliyiz. senin sıcaklığını , sevgini hissetmesi bile yeterli. Bende mama veriyorum ilk 4 ay anne sütü içebildi o zamanda şimdi de yarında onun annesiyim. Sevgi ile büyüyoruz aslında ,onları sevgi ile büyütelim gelecekleri için çabalayalım..