Mirelkusveannesi ben acayip memnunun hatta elim ayağım herşeyim diyebilirim ama kesinlikle ikinci el alınmasından yana değilim. Çünkü inanın temizliği çok zor yani başkasının kullandığı şeyi bebeğinize yedirmenizi önermem nasıl kullandığını bilemiyorsunuz. Ben her kullanmadan sonra içinde yemeği bekletmeme rağmen kullanılan gıdaların renklerin haznesine çıkıyor ve dediğim gibi su haznesinde anlattığım gibi bir sıkıntı yaşıyorum. Ama o olmasa napardım bilmiyorum iyi ki almışım diyorum. Ben her zaman için kullanılabilir ben ara öğünlerini bile onunla hazırlıyorum. Tencere yemeklerini bile pişirebiliyorsunuz ben öneriyorum açıkçası.