NazliDikal Merhaba Bebeğim 8 buçuk aylık kontrole gittiğimizde kilo alımının yeterli olmadığını söylediler bunun için kaşık maması önerildi.Kullanan var mı Hangi marka tercih ediyorsunuz
Snglklc NazliDikal ben kaşık maması kullanacak olsaydım sadece hipp 5 tahıllı ve yulaf olan kaşık maması nı kullanırdım diğerleri yok süt tozu yok aroma gibi gereksiz katkı maddeleri var
[silindi] NazliDikal ben arı mama nın kilerini kullanıyorum sütlü pirinç unu var muzlusu var hurmalısı var aptamilin de hipp in var kaşık mamaları ama ben kullanmadım hero baby den etrafımdan şikayet duydum