EslemDilan Ceylancns benim kızım doğduğunda çok sacliydi kuzum simdi 6 aylık çoğu gitti kel kaldı neredeyse azcık kaldı gayet normal bebeklik saclari dökülmesi yerine yenileri çıkacak inşallah üzülme ❤
LilyaBn Ceylancns evett normal benim kızımında çok azdı ve 4.ayda dökülmüştü keltoş kalmıştı😊 sonra tekrar yavaş yavaş uzuyor endişe etmeyin🙏
Mom088 Ceylancns normal tabi canım döküldükten sonra daha iyi çıkıyor benim kızımın 5. Aydan sonda saçları çıkmaya başladı