Annnisshhh Kızlar verem aşısını yaptıralı iki ay oldu bugün bebeğimi yıkarken farkettim kolu yara olmuş ve kopmuş sarı su gibi birşey akmış zıbın da kurumuş elledim ağrıyor mu diye tepki vermedi üç gün önce böyle değildi yıkarken. Normal mi sizce
aysegull Annnisshhh gayeye normal iltihap olması zamanla kurur merak etmeyin. Siz dokunmayın sıkmayın
Mahinursmr Annnisshhh cok normal bende sizin gibi iltihap kaptı sandım doktoruna sordum verem aşısı 1 yılda iyileşirmiş sakın hiç bişey sürmeyin gazlı bezli silin sadece hiçbsy yapmayın dedi 😊
deletedmom1067 Annnisshhh korkma cnm sonra kabuk.tutup sivilce gibi oluyor yani olması gereken oluyor 😊
Deletedmom090 Görüntü öyle olur aşının tuttuğunu belirtir ama koparmayın diyorlar sizinki koptuysa bi gösterin isterseniz içiniz rahatlar. İltihap gibi yara gibi olması normal ama