Zumreee Kizlar alali bir hafta oldu hala sert yumusamadi peteğin kenarina astim elma yoktu evde dun kestim ici hala sert yedirmelelimiyim
Mimarhanim Zumreee kağıda sarıp karanlık bir yerde bekletebilirsin elma yoksa canım, ayrıca kestiysen ve hala sertse nasıl yumusatirsin bilmiyorum ama yedirme tadı acı olur. Muzla karıştırıp vereceğim ben avokadoyu yoksa seveceğini sanmıyorum 😅
derinseda Zumreee elma yoksa limon yada muzda olur yada kağıda sarıp oda sıcaklığında bekletirsenizde olur ama olgunlaşmadan vermeyin bence tadı güzel olmaz
Benanneyimanne Zumreee avokadonun bas kısmındakı mınık kahve sap bısey var onu cıkarın elınızle kağıda sarın bende a101den almıştım sanırım 1 haftayıda gectı oyle yumusadı 😂
Benanneyimanne Mimarhanim ilk olarak sadece avokado denetın derım bızımkı bayıla bayıla yıyor onemli olan ıyıce yumusamış avokado olması tadı guzel oluyor eger sevmesse karısım yapın💕☺️
Mimarhanim Benanneyimanne yaa ne güzel maşallah 🧿 bizimkide yerse çok sevinirim 🤭 ben pek sevmem avokado o yüzden sanki o da sevmeyecek gibi düşündüm hep 😅 haklısın canım önce tek deneyeyim yemezse muzlu veririm teşekkür ederim 😘
Benanneyimanne Mimarhanim bızımkıde brokolıyı sevmedı dün ilk kez tattı agladı resmen verme dıye yoğurtla verdım yıne ıstemedı öğürdu bugun çorba yapıp vercem bakalım oyle yıyecekmı 😂😁
Z44 Zumreee ben her zaman poşete elma ve muzu koyup 2 3 gun bekletiyorum avokadoyla tamamen olgunlasiyor
Mimarhanim Benanneyimanne bizimkide karnabahari hiç sevmedi öğürdü yerken 😅 brokoli vermeye korkuyorum o yüzden 🤭
Mimarhanim Benanneyimanne ayy ben hiç öyle denemedim ama şu tadımları bitirelim de böyle alternatifler yapayım inşallah 😅
Tugceakyuz Zumreee ben kullanmadığım bir mutfak dolabıma koyuyorum orayı 4-5 gün açmıyorum karanlıkta daha iyi olgunlaşıyor🙏🏻