Benim bebeğimde öyleydi geçen doktoruna danıştım d vitamini eksikliğinde oluyomuş düzenli kullanmak gerek, tabi bi de sıcaklık faktörü önemli bn müslinle kundak yapıyodum çok hareketli diye. Meğer o da çok daraltıyomuş içinden çıkmaya çalıştıkça geceleri su içinde kalıyodu garibim kundağı bırakınca rahatladık 🤗