Turkuazlimon Üç buçuk aylık bebeğim dört gündür kakasını yapmıyor günde üç tane çişli bezi oluyor acaba doymuyor mudur, gayet neşeli ve uykusunda bir problem yok sorun ne olabilir?
Damys Turkuazlimon merhaba doktorum 5 güne kadar normal oldugunu söyledi anne sütü alıyorsa ama çişli bezi azssa 3 aylık kontrolünde kaç kilo oldugunu biliyosanız bebeginizle tartılıp kilosuna baksanız
Urass Turkuazlimon benim bebeğim de yapamıyor hatta çatlağı oldu yavrumun.dulcosoft diye bir şurup var doktoromuz onu verdi.Ama senin bebeğin daha çok küçük şurup için.Poposuna zeytinyağı sür en azından çatlamaz yaparken.Geçmiş olsun
Symayldrm Turkuazlimon gayet normal hiç sıkıntı etme canım eğer küçüğünü yapıyorsa hiç sorun yok demektir bende çektim o kabızlık sorununu doktora göründüm sadece anne sütü alıyorsa 7 güne kadar normal 7 günden sonra zeytinyağı ile uyarı verebilirsin dedi eğer küçüğünü yağıyorsa karnı sorun yok dedi bizde 4.5 aylığız ve hala 5 6 günde Bi yapar büyük abdestini
alpinannnesi Eğer anne sütü alıyorsa doktorlar on güne kadar normal görüyor bizde 5 aylığız hâlâ öyleyiz. Keyfi yerindeyse eğer sizde hiç kafanıza takmayın 😊
Turkuazlimon alpinannnesi doyuyordur ama değil mi yani kilo alımı çok kötü değil bu ara sütüm azaldı biliyorum çişli bezi de az gibi mi? ama doymasa huzursuz olmaz mı ya da ağlamaz mı bilemiyorum ya birde kakasını yapmadı ama huzursuzlanmıyor kabız gibi filan olmuyor yani bilmiyorum endişe ediyorum önce günde iki veya üç kez dolu dolu kakalı bez alıyordum altından
Turkuazlimon Damys Damys 700 gram almış bir hafta var ayını doldurmasına daha ve bu ayda kilo alımı yavaşlarmış ama çişli bezi hiç çok çok olmazdı zaten kakalı bezi çok olurdu ama kilo alımı iyiydi bu rağmen ayrıca doymasa huzursuz olmaz mı yada ağlamaz mı yani ben yutkunma seslerini takip ediyorum iyi gibi önce daha çoktu sütüm bu ara azaldı onu biliyorum ama yine de doyuyor gibi geliyor bana😌
Trilaylay Turkuazlimon 700 gr gayet iyi almış bebeğiniz. 10 güne kadar normal olduğunu söylüyor doktorlar anne sütüyle beslenen bebeklerin. Siz kayısı falan yeseniz sütünüzden bebişinize geçer belki oda yapar kakasını.
Damys Turkuazlimon 700 gr gayet iyii doktorum 4 aylık kontrolüne gittigimizde 500 gr alması bile yeterli demişti :) benim oglumda hep çok kaka yapardı sonra 4 gün yapmadı bir ara 4. Gün yaptıktan sonra günde 1 2 günde 1 yapmaya başladı belki sizinde düzeni degişecektir :) huzurluysa bir sıkıntısı yoktur
bsr5 Turkuazlimon benim oğlumun cişli bez sayısı çok fazlaydı kilo alımı çok iyiydi ama 3.aydan sonra doymamış nerdeyse 1 ay boyunca o kadar çok ağladı ki mamayı verince sakinleşelim uyudu hemen. Yani aç olursa emin olun asla durduramazsınız
Turkuazlimon Trilaylay kayınvalidem zeytinağı mı versek diyor ama kendisi kabız gibi bunalıp ıkınmıyor çok rahat yani yapamadığından huzursuzluk çekmiyor gibi sadece acaba doymuyor mu diyorum çişli bezi az gibi ya ama bir yandan da doymayan bebek huzursuz olmaz mı gece uykusunda da bir problem yok gündüz de öyle üç saate kadar emmek için uyanmaz aç olsa uyuyamaz değil mi çok endişe ediyorum ilk bebeğim bir de
Turkuazlimon Damys umarım öyledir çok teşekkür ederim içime su serptiniz çişli bezi az olduğundan ve de sütüm azaldığı için doymuyor düşüncesi aklıma geliyordu inşallah öyle değildir
Trilaylay Turkuazlimon içiniz rahat etmiyorsa bi doktoruna danışın isterseniz ama dediğiniz gibi aç olsa ağlar ve uyumaz . Bende bir defasında çok az bişey hakiki zeytinyağ içirmiştim sonra yaptı ama sizi yanlış yönlendirmiyim .
Turkuazlimon Urass ama bizde zorlanma yok yani yapmak için zorlanmıyor rahatsız olmuyor bilemiyorum bende şaştım kaldım
Damys Turkuazlimon benim bebegiminde çişli bezi az oluyo ama kilo alımı yerinde oldugu için çok dert etmiyorum aç bebek durmaz zaten huzursuz olur bir kaç gün daha bekleyin inşallah yapacaktır doktoruma sordugumda 5 gün bekle yapmazssa kayısıyı püre yap yedir fitil vermekten iyidir dedi çok şaşırdım daha 4 ayı yeni doldurduk ama bilmiyorum öyle birşey olursa denermiyim :)
Turkuazlimon Damys bir hafta sonra aşımız var ebesine sorayım bende o zamana kadar yapmazsa yapar umarım yani tartı da bir değişiklik var gibi bir kaç gün öncesine kadar 400 gram gösteriyordu şimdi 700 gram gösteriyor of bilemiyorum bende sık sık emzirmeye çalışıyorum kilo alımı iyi olsun diye bu ara biraz yediklerime dikkat etmeye başlamıştım acaba onun mu bir etkisi oldu sütümün azalmasında bilemiyorum ilk anneliğim oldukça endişeliyim
Damys Turkuazlimon aç kaldıgından olabilecegini sanmıyorum benimde ilk çocugum sizi anlayabiliyorum en ufak şeyi bile çok dert ediyoruz tecrübesizlikten :) banada normal demişlerdi kakasını yapmadıgında ama telaşlanmıştım yinede poposuna az bişey zeytinyagı sürmüştüm kulak pamuguyla ama onuda çok önermiyolar
Turkuazlimon Damys ah evet tecrübesizlik çok zor gerçekten sağlıkla büyütelim inşallah çocuklarımızı :)
Turkuazlimon bsr5 değil mi bende kesinllikle öyle düşünüyorum aç bebek uyumaz ki bir de ama yine de insan endişe ediyor sütüm azaldı çünkü acaba yetmiyor mu diye düşünüyorum ama yutkunması da iyi gibi neyse bakalım haftaya aşımız var orada belli olur
Symayldrm Turkuazlimon sütün azaldıysa eğer bizim oralarda hapısa derler bak internetten mutlaka yap ye pekmezli olanı ama. Bide armut ye mutlaka tavsiye ederim
Turkuazlimon Symayldrm çok teşekkür ederim içime su serpiyorsunuz gerçekten 🙏demek ki artıK daha uzun aralıklarla yapacak çünkü önce günde iki üç kez kakalı bezi oluyordu