Aslisal Ozlemdoga Canım İzmirdede ayni durum yasaniyor saglik ocagi ecz ler nereye sorduysak yok dendi 15 gun gecikmeli olduk 1.ay hepatit b asisini behcet uz hastanesine kontrole gittik dr hanim yonlendirdi son 1 tane varmis sonunda vurulduk bugün
Ozlemdoga Aslisal sansliymissiniz vurdurabiissiniz. Boyle onemli bir sey nasil bu kadar gevsetiliyor anlamiyorum.
Fatmanaz Ozlemdoga aşı yok çünkü devlet ihaleyi yapmamış devlet firmanın verdiği fiyatı kabul etmiyor bu yüzden de anlaşma olmuyor şuanda hiç bir yerde bu aşı yok ve tam olarak 6. Aya kadar yok hatta
Aslisal Ozlemdoga Yurt dışından alıyomuşuz aşıyıda 🙄 Aşı yaptırın diye bas bas bağırıyorlar heryerde ülkede aşı yok şaka gibi..
Fatmanaz Ozlemdoga çok berbat bi durum biz eczacıyız bir tane bulana kadar neler oldu bir hafta aradık resmen ve günü geçiyordu artık
zehranurcinar Ozlemdoga Bizimde 6. Ay aşısını vurmaya gittiğimde 2 tane aşı kalmamış elimizde dediler hangileri bilmiyorum,galiba Türkiyenin genelinde var bu sorun
yabuss Ozlemdoga ben kendim için bulamadım. sağlık ocaklarına devlet sadece bebekler için veriyomuş. gittim özelde yaptırdım kendime.
Ozlemdoga Aslisal Elaylama ARZU83 Fatmanaz saglik bakanligini aradik 10 gun icerisinde gelecekmis guya asilar gumrukteymis lab. Incelemelerinden sonra dagitilacakmis. Bugun de saglik ocagindan aradilar fazla gecikmeden yaptirin diyo nasil yaptircaz acaba asi yok hic hir yerde. Ozel hastanelerde de kalmadi. Boyle bir sacmalik olamaz ya dediginiz gibi hem asi yaptirin cagrisi var hemde asi yok nasil iSse
Azraninnnannnesi Ozlemdoga bizde 10 gündür bekliyoruz ebe geldiğini söyledi aradı sayılı gelmiş bugün vurulmaya gideceğiz