turansmom TeacherrMom Birşey yoktur. Bak biz 9da yattık, 6.20de kalktık ve bir damla çiş yapmamış şuan saat 7.30 ve bez dolu. Biryerde okumuştum çiş yapmayı unuttuklarını, bir kaç saat takip et mutlaka yapacaktır.
TeacherrMom Kizlar şimdi yaptı bebeğim çok şükür aşırı dolu değildi ama yinede vardı baya.. teşekkür ederim hepinize belki de yapasi gelmemiştir yada uykusu derindir bilemedim ama yaptı şükür..
Minneee Happydef Her seferinde altını açıp bakmamak için elimle yokluyorum. Azıcık bir çiş bile yapsa çizgi maviye dönüyor zaten.
Senizinc TeacherrMom benmm bebegimde 3 aylık bendede oldu geceden sabaha hiç çiş yoktu uyurken yapmazlarmış cok uyandıkdn snra doluyo bez
zarifbirhanim TeacherrMom Derin uyudugu için olabilir. Genelde sabah uyandıktan bir süre sonra yapıyorlar.