Bende öyle sanıyordum çocuk doktorumu degişti maşallah hayatım kurtuldu diyebilirim bebegim sabahlara akşamlara kadar aglıyordu sizin gibi gaz damlaları kimyon rezene herşeyi denedim hiçbirşey yemiyordum ama yinede bebegimin biyeri çıkmışcasına aglıyordu doktorum çok beslemissin sindiremiyor çocuk dedi daha 2 aylıgı tabi reflüsü oldugunu söyledi mide agrısı karın agrısı yaşıyor dedi molitium ve gece ilacı fumast şurup verdi şimdi maşallah bebegim de bende rahatım demek istediğim senin bebekte ki de gaz olmayabilir canım