3MelekAnnesi3 Dyguak 160 lısı 100 lira cnm biraz daha fiyatı uygun tut istersen eger öyle olursa almak isterim sehir dısında gönderim olcaksa tabi
Sibell677 Dyguak bence de fiyat olarak pahalı biraz benim ihtiycacim yok ama Trendyolda farklı farklı satıcılar var siz daha pahalıya Almis olabilirsiniz o yuzden
EmineYilmaz Dyguak neden bu kadar pahalıya veriyorsunuz Ben daha uyguna alıyordum sonuçta 2. El kargosu falan var üstelik açılmış
Dyguak Naciyedinc hem almıcaksan sen ne karışıyorsun ki 95 derim indirim yap der90/85 satarım millete pahalı satıyormusum gibi gösteriyon
Naciyedinc Dyguak 150 li almışsınız içinden bi miktar kullanmışsınız, ama aldığınız fiyata satıyorsunuz öylemi
Naciyedinc Dyguak öyle satıyorsun çünkü :) mağazada da internet sitesinde de fazlası bile o paraya değil 🤷🏻♀️ Yinede alan alır bilemicem
Dyguak Minikkusuumm sen Eskişehir demisin canım şimdi bebeğime molfix aldım denicem 1 hafta falan ondan sonra haber veririm sana
Naciyedinc Sibell677 canım sen 135 tanesini o fiyata almışsın. Bu satıcı 120 tanesini o fiyata satıyor
Sibell677 Naciyedinc evet evet ama Trendyolda farklı satıcılar var ya belki oda pahalı Almis olabilir ama tabiki o fiyata cok. Kargo ucreti de var o yuzden onu da hesaplayarak 65 felan olması lazım