Sevgili_anne Emİrirken tansiyon ilacı kullanan annelerimiz varmı aceba . Doktorum ilaç başlıycak Korkuyorum ilaç bebeğe bi Zarar veriyomu diye
Gamzosgamzos Sevgili_anne benim gebelik tansiyonum vardi dogumdan sonra 6 ay kadar ilac kullandım dogumla birlikte hemen gitmemisti lercadip kullaniyordum
Sevgili_anne Gamzosgamzos yaa benimde ilk doğumumdan sonra kaldı 😔 10 yıldır sarımsakla limonla tuzsuz yiyerek idare ediyorum ikinciyide 6 ay önce doğum yaptım geçmedi holter takıldı bakalım sonuç belli aslındada doktor ne diycek