Merhaba guzel anneler, gecenin 5.30 unda burdayım çünkü 2 aylik kizim yüzüstü yatmak istiyor. Gündüz yatiriyorum ama gece güvenip yatiramiyorum. Uyumayınca mecbur yatirdim ama bukez ben yatamıyorum:))
Siz yatiriyo musunuz. Basini ceviriyo istediği gibi kaldiriyo cok şükür, ama alnının üzerine yatmayı seviyo yani burnunun üzerine, nefes aliyo ama ben endişeleniyorum.
Nediyosunuz, tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum.