DilekZeynepSu52 Kızlar 19 aylık kızım var doğduğundan beri uyku sorunu olan bı bebek neyaptiysam uyku konusunu asamadım. Son zamanlarda yaklaşık 1 ayı geçti geceleri saat 3 ila 5 arası mutlaka ağlayarak uyaniyor sakinlestiremiyorum uykuya geçişi zor oluyor . Uykuyla hiç işi yok. Uyutmak tam bı kabus. Aranızda Böle bı durumla karşılaşan varmı ? Kendimi çok çaresiz hissediyorum çok üzülüyorum😔
Biricik01 DilekZeynepSu52 al benden de o kadar kızım da 19 aylık, artık tükendim uykusuzluktan .2,3 saat uykuyla duruyorum tüm gün. Köpek dişleri cıktı mı sizin?kızım köpek dişlerinden dolayı huysuz, uyumuyor 😔ne zaman düzelecek bu durum bilmiyorum 😫
Fatmaklc DilekZeynepSu52 allahım yardımcın olsun ben o ara bakırkoye bızzat gıdıp yatacaktım cok zor bı donem yaa gece 3 te uyanıp 7 ye kadar cızgı fılmlerle sevdıgı seylerke anca sakınlestırıyodum
DilekZeynepSu52 Biricik01 Evet o dişleri cikti . Arka dişleri çıkmadı. Çok zor Allah yardımcımız olsun. Artık kendimi okdr çaresiz hissediyorum ki çok üzülüyorum. 😕