MGYE geçmiş olsun, instagramda muhtesempediatristi takip ediyorum doktor kekik çayını öneriyor öksürük için. Bir bardağa sıcak su koyup üzerine biraz kekik atıyorsunuz az demlenince veriyorsunuz. ( isterseniz siz takip edin o doktoru ordan bakın) bu çayın yanında doğal bal bulabiliyorsanız o da faydalı olur. 1 yaştan sonra öneriyordu zaten. Bir de ben günlük alırdım tavada biraz ısıtınca erimeye başlıyor siyah dumanı çıkıyor ( bardağa kullanmayacağınız bir tava olsun çünkü bozuluyor)üzerine bolca pamuk tutun ama günlüğe değirmeyin yukardan tutarsınız sonra o pamuğu bebeğinizin göğsüne koyarsınız, etkili oluyor .Doktora götürseydiniz ciğerlerini falan dinler ama fırsatinız yok heralde. Bunları bi deneyin bakalım işe yarar inşallah