2cocukluanne222 Asel-24 hip çok populer ama bebek tadini severse iciyo çoğu mama iyi herkesin bebesi hangisini severse iste bence al hipp icir olmadi başka bise alirsin
Puki Asel-24 ewolvia kullandım dogdugu andan itibaren hem topaç gibi oldu . Ne gaz , ne başka sıkıntı . 1,5 yaşında bıraktı
Beyya06 Asel-24 kızım doğduğunda hastNede evolvia mama vermişlerdi bende evolviyaya devam ettim farklı denemeyi düşünmedim bile
Asel-24 EvolVia kullanıyorum bende ama çabuk acıkıyo gibi 3 günlük bebeğim birde kuştu iki kere dokunmuşmudur acaba😔