Göğsümün ucu küçük olduğu için kullanıyorum fakat bebeğim çok hava yutuyor bu nedenle de çok gazlı bir bebek.. Silikon göğüs ucu kullananlar acaba sizin de mi öyle oluyor. Çok net duyuyorum hava gidiyor boğazından. Hemen kaldırıp genirtmek şstiyorum ama bebeğim ağlıyor emmek istiyor. Ne gibi çözümler var yardım edermisiniz🥺