5 aylık bebeğim var 😢 Eylül ayında hamile iken atlatmıştım . O zamanda çok dikkat ediyordum, sonrasında da çok dikkat ettim zaten 😢😢😢 Şimdi tekrar pozitif olduğumu öğrendim . Vücudumda aşırı ağrı var ve nefesim boğazımı yakıyor ve ishalim 😢 Corona olduğumu bilmeden bebeğimle çok ten tene temas halindeydim kucaktan inmeyen bir bebek 😢😢 suan nasıl cümle kurduğumu bile bilmiyorum ama bu defa çok korkuyorum 😢😢