Esracim Kızlar sağlık ocağı göz muayenesi yaptırıp raporu getirin demişti. Bizde geçen hafta yaptırmak için göz doktoruna gittik. Sadece ışık tuttu tamam normal dedi raporu çıkıştan alın dedi. Sağlık ocağına götürdüm bu kadar mı dedi rapor. Bize de biraz basit geldi sizde de aynı mı yaptılar
Betul00 Bende 3 aylik oglumu goturdum. Evet isik tuttu biraz inceledi isigi takip ettirdi. Gayet guzel dedi gonderdi.. daha ic detaylara daha ilerleyen zamanlarda bakiyoruz dedi. Banada basit geldi ama bu sekilde kontrol edildi.. Esracim
poncikci Esracim kızım 6aylıkken kontrol ettirdim ışık tutuyo takip ettiriyor sonra Fotograf makinesi gibi bişeyle çekiyor sonra gözünün önüne birşey yoktu herhangi Bi görme bozukluğu varmı diye bakılıyor, sizinki biraz olmamış sanki
Bebeminnie Esracim ben yaptırdm devlet hastanesnde 5 dk arayla 3 damla koydular sonra 45 dk bekledk odaya alıp göz doktoru Demir bşyle gözünü açıp baktı Retina muayenesi Göz damarları gelişmiş 6. Ayda kontrole getir dedi
Ecem29 Bende yaptırdım canım önce fotoğraf makinesi gibi bişeyle resmini çekti gözleri açık sonra ışıkla baktı