Kızlar oğlum 6 aylık doğduğundan beri hep ayına göre gelişimi herşeyi önden gidiyordu bu ayda yüremeye taktı kafayı resmen yürümeyi bilem bir çocuk gibi yürüyor ve onu yürütmeyince feryat ediyor bel ağrısından duramıyoruz artık eşimle hiç iş güç yaptırmazdı zaten hep gezmek hoplatılmak zıplatılmak isteyen bir bebek yürüteç çare olacak gibi bize ama önerilmiyormuş ne yapıcam şaşırdım almaya karar verdim baş edemiyorum çünkü kullananlar yazabilir mi bir sorun yaşadınız mı