Hmtgce Kızım 3ay 26 günlük uykuya zor geçiyoruz bu saat oldu agliyo hâlâ.boyle yapmazdı atakta mi nerde bu çocuk 🤷🏼♀️😊 hesapliyan arkadaş varsa bana bı hesaplayiverse sevabına 🙏😇
Melisasey Hmtgce google ye hesaplıyor.com a bakın doğması gereken tarihi yazınca çıkıyor bizim oğlan kasımda doğacaktı ekimde geldi ben hep ekim olarak hesaplamıştım yanlışmış
Eeisitan Hmtgce benim kızımda 3 ay 28 günlük atak dönemindeyiz şuanda 19 gün kaldı bitmesine toplamda 35 günlük bir atak dönemi bildiğim kadarıylada 3. Ayın ortalarında başlıyor yani sizde arak dönende olabilirsiniz
Melisasey Hmtgce bende hesaplıyordum bakıyorum çocuğun hiç bişeyi yok seviniyordum atakları hafif atlatıyoruz diye meğer öyle değilmiş 😅