Annesinin_prensesj Meraba anneler ben doğum yapalı3 ay 17 gun oldu ve dogumdan sonra 1 kere regl oldum 3 4 gun geçikti hamileyim diye korkuyorum sizce neden olabilir?
Fermanimmm Annesinin_prensesj bende kırkimizin çıktığı gün oldum sonra şubatta oldum bu ay baya gecikti test yaptım yok bisey ama dün gece oldum şükür normal gecikmeler daha yumurtalar ve Rahim düzene binmedi canım
Mom42 Canım ben de 2 ay 27 gün önce doğum yaptım adet gördüm ben de ama bu ay ben de olmadım cuma falan olmam gerekiyordu kasıklarım da ağrıdı üç dört gün ama olmadım anlamadım
Annesinin_prensesj Mom42 acaba test yapmamiz gerekiyorki korkiyorum cunku daha xocugum 4 aylik cok erken herkezde oluyormus bu hormonsal degisimden dolayi ama ben bi kararsiz kaldim
Annesinin_prensesj Emirin hyr canm hicbir sekilde e esim ne ben korunmuyoruz saglikli bulmadigimiz icin ama kendimizi bildigimiz icin bise olmamasi lazim ama yinede gecikme oldu
Mom42 Annesinin_prensesj canım sanmam çünkü 1 yıla kadar düzensizlik olabiliyormuş tabi senin tereddütün varsa yap derim😁
Annesinin_prensesj Mom42 çok şükür oldum cok korkmustum ama dediginiz gibi duzensizlik cok oluyormuş 😊
Annesinin_prensesj Mom42 bende olmamistim 5 gun gecikme oldu bendede ama şükür oldum insan tedirgin oluyo birden bire
Annesinin_prensesj Fermanimmm bende olmasaydim test yapicakdim insan korkuyor gecikmeler oldumu ama oluyormus boyle gecikmeler
Annesinin_prensesj Emirin yok canim korunmuyoruz ama hamile degilom.cok sukur baya gecikme oldu cok sukur oldum ilk basta kortum hamileyim diye ama degilmisim