Mahperi Doğum yapalı 4 buçuk ay oldu sezaryan oldum doğumdan 2 buçuk ay sonrada adet oldum ama ne adet bardaktan boşalırcasına adet görüyorum aşırı kanamam oluyo sezaryandan sonra normal mi ve bu ne zaman normal bir adet kanamasına döner?
Hmtgce Mahperi benimde üç buçuk ay oldu bende sürekli adet oluyorum çok yoğun değil normal adet kanaması kadar ama iki gün bazen 5 gün ara veriyo hop yine başlıyo 2 Aralık’ta doğum yaptım o gün bugündür altın pedli bayilcam artık ne zaman düzene girer mantar olcam az kaldı
curly_mom Mahperi ben doğumdan sonra 30.güne kadar kanamam azar azar devam etti 30.günü bitti.. Sonra 8 ay hiç adet görmedim.. Yani 8. Ayda adet oldum.. Emziriyor musunuz?
irva Mahperi Benimde öyle oldu sezeryandan sonra 2.adetim yoğundu.Kan kaybından geberecem heralde dedim.😅 Normalmiş ama.Düzeliyor sonra.
curly_mom Mahperi emzirenler genelde uzun bi süre adet görmiyolar da ondan sordum.. Doğum sonrası düzensizlik olması çok normal
Tuagc Mahperi benim de cok agrim oluyor az geliyor ama gunum uzadi, herkeste farkli galiba. Kasim da dogum yaptim
Nurhan88 Mahperi bende 2,5 ay sonra oldum benimde çok geldi dediğin gibi sonra oldun mu yine düzelsizlik oluyor mu ben bir daha olmadım bu ay 5 gün geçti içime bir şüphe düştü