Kızlar biraz önce post atmıştım kızıl yaptırmak istiyorum saçımı diye vee kardeşim açma işlemini tüm saça uyguladı şu an 😨😂(siyah saçım bu arada) dua edin saçlar kopmasın😂 15 dk geçmesine rağmen okadar iyi açıldı ki bu şekilde güzel açılırsa gri bile yapabiliriz dedi, mucize gibi birşey hahahahah
İnşallah saçlarımı kaybetmem diyorum😂