Neslihansr Anneler bebişiyle seyahat eden varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim. Pazar günü uçağa binicez korku heyecan hepsi mevcut 😂
Sevas İki aylıkken yapmıştık mecburi. Eğer memede susuyorsa çok rahat edersin emzik alıyorsada çok rahat edersin kucak seviyorsada çok rahat edersin. İniş kalkış haricinde koridorda gezdirebiliyorsun kucakta. İnişte muhakkak emzirmeye çalış basınçtan etkilenmesin yada emzik ver. Gerginliğini anlıyorum ama geçiyor bir şekilde merak etme😊
Neslihansr Sevas inşallah basınçtan etkilenmez emmezse emziği vercem artık birinden birini kabul eder inşallah 🙏🏼 Bilgilerin için teşekkür ederim 😊
babyboydoruk Bizde 1.5 aylıkken uçak seyahatı yapmıştık ve korkulacak bişey yok eğer bebeğinizde sakin bi bebiş ise eğer hiç korkmayın ☺️ Biz oto koltuğu ile bindik uçağa sizinde o şekilde yapmanızı tavsiye ederim yan koltuğumuz boştu ve oto koltuğumuzu oraya yerleştirdik oğlum uyurkende içine yatırdım oto koltuğunu kemerini taka biliyorsunuz koltuklarda👍🏻☺️ Hostesler yardımcı oluyor bize gayet yardımcı oldular türk hava yolları ile uçmuştuk 😊
babyboydoruk Neslihansr sanırım alıyorlar sor istersen check in yaparak sora bilirsin eğer almazlarsa bagaja vere bilirsin