Kızlar sabah mastit oldum heralde yaşadıklarımı anlatayım. Sol memem koltul altına doğru yanmaya başladı. Elledigimde nohut kadar bir sertlik vardı . Sonra buna ateş basması , mide bulantısı, aşırı baş dönmesi, bi yandan üşüme eşlik etti öldüm öldüm dirildim resmen. Sağdım,duş aldim masaj yaptım falan derken rahatladım biraz. Kızım emdikçe göğsüm rahatlıyor geçiyor ağrısı ama bütün eklemlerim kemiklerim ağrıyor bacaklarıma ağrılar saplaniyor, burnum tıkandı boğazım aşırı ağrımaya başladı ve nefes darlığı bu neydi birden anlamadım. Mastit mi , grip mi . Virüsten de korkuyorum ama tat koku alıyorum ama çok korkuyorum bu gece biter mi ya. Bi yandan kızım uyumuyor uyutmuyor çok perişanım ,geçecek diyin🥺🥺