Kızlar şimfi nerden başlasam 2.5 yaşında kızım var 4 aylık gebeyim yaklaşık bir aydır içimde ona birşey olacak korkusu var ennn ennn kötüsü geliyor aklıma boynunda lenfleri şişti doktora götürdüm 10dan fazka doktora raporları gösterdik hepsi birşey yok dediği halde ben inanmıyorum sanki sürekli darlıyırum kızı bi öksürse bile neden öksürdü diye düşünüyorum bundan 1 sene öncede böyle bi atak yaşamıştım videosunu izlerken sanki allah korusun kızımı kaybetmişimde videosunu izliyormuşum gibi hissettim kızlar bu evhammı kaygımı ben bilmiyorum öncesinfe gerçektem rahat bir anneydim lütfen yardım edin birtek ben mi böyleyim😞😞