Canada10 Allah bagislasin🌸benim kizim da 15. Doktor bu ay tam olarak soyle dedi konuya tam cuk oturdu;
Bu aylarda inatlasma baslar, ovulmek ister, ben buradayim demek ister. Bunu da nasil yapacak kural tanimayarak. Asla hayir deyip bagirmak yok dedi. Dedim ki “ama kumandayi firlatiyo yapma annecim dedigimde alip ııı diyip bidaha atiyo” sen istedigin kadar hayir de hatta bagir anlamayacak cunku sebep sonuc iliskisi kuramaz sadece annem bana neden bagiriyo der. İcine kapanik bir cocuk istemiyosan bu aylarda aman cıss hayir dur of puf demeyeceksin kumandayi atiyosa al yukari koy dedi. Ama ortada vazo varsa dokunacak kusura bakma istemiyosan kaldiracaksin cocuga bagirmayacaksin dedi🧐bir sey yaptiginda alkislayin dedi bide🧐 bugun telefonumu firlatip, uzaga gittigi ve geri alamadigi icin agladi ben de yutkundum😂