Aysnr0507 haklisin baska ne yapilabilir acaba🤔bekleyelim😏
Ya benimki fazla bakiyor tvye acmiycam acmiycam diyorum ama huysuz ve cok zor bi bebek kolik hala devam ediyor.. Tv de acmasam bas agrisindan oluyorum sinirleniyorum heryerim geriliyor.. Sonrada vicdan azabi cekiyorum🥺😔😔😔
Yuruyuse gidiyoruz oyunlar oynuyoruz ama bi yemek yemek icin biraz dinlenmek icin eger uyumuyorsa huysuzsa durmuyorsa tv aciyorum😔😔