Bebeğim 6+23 ve öksüz uyuyamiyorum. Doğduğundan beri benle yatıyor eşimle ayrı yatıyoruz bebeğim doğduğundan beri. Bı gün deneyelim ayiralim yatakları dedik yok aklım hep onda uyuyamıyorum şimdi uyudu mesela gece 2 gibi filan kalkınca onu özlüyorum tekrar yanıma alıp yatırıyorum sabah 9a kadar benle uyuyor. Bebeğim kolikti o yüzden yanımda yatırdım hep. çok zorlu bir bebekti halada öyle. Emiyor bide. Benim gibi olan anneler var mı? Yatağını ayırmayı istiyorum zaten başından beri fakat emerek uyuduğu için çok zorlanıyoruz ağlamasına da dayanamıyorum birazda genden kaynaklı mıdır nedir sınırlı bir bebek