Baloglum93 İyi geceler herkese bişey sormak istiyorum ben bebeğime yoğurt yapmak için 3 litrelik süt alıyorum ama daha az çıkıyor sanki eve gelip kaynatıyorum 3 litre sütten 1 tam kavanoz bir yarım kavanoz anca doluyor normal mii?
Mommibi Baloglum93 ben 5 kg alıyorum 3 büyük cam kavanoza yapıyorum tam geliyor, bilemedim seninki az çıkıyor sanki 🤷♀️
boncuk- Baloglum93 3 litrelik sutten 3 kavanoz cikmasi lazimmyani 1 litrelik konserve kavanozlarindan bahsediyorum buyukse bilemem. ben 5 litrelik aliyorum 5 kavanoz cikiyor. fazla kaynatsan bile hadi 1 bardak eksilir diyelim. aldigin yer hileli olmasin?
MoRella Baloglum93 Eğer açık süt alıyorsanız kaynattığınızda süt o kadar azalıyorsa süte su karıştırılmıştır. Kaynadıkça sütün içindeki su buharlaşarak bitiyor ve size de kuş kadar süt kalıyor 🙈
Kismetimm Baloglum93 15 20 dakikadan fazla kaynatılmaz vitamin değeri ölür . Çok kaynayınca buharlaşıp azalıyor galiba ilginç geldi ama ben kaç litre aldıysam o kadar kavanoz dolar
Efy Çok kaynatmayın ben en fazla 20 dkka kaynatıyorum elbette biraz azalıyor ama 1 saat çok fazla zaten fazla kaynattığınız zaman sütün içindeki vitaminlerde gidiyor diye biliyorum
Baloglum93 boncuk- valla bilemedim heralde çok kaynatıyorum bi dahakine az kaynattım bakalım aynı şey olcak mı
Baloglum93 MoRella evett hepp buhar çıkıyor güvenilir sütçü de yokki bu devirde hepsi su karıştırıyordur
MoRella Baloglum93 Ben kapalı günlük süt alıyorum. Genelde peynircilerde satılıyor. Yörsanın günlük şişe sütünü kullanıyorum, kaç kilo aldıysan o kadar yoğurt mayalıyorum, azalma falan olmuyor.