Ezgiyksl Hulya27 benim sezeryan izi morardı şuan ama iyileştiği için sanırım canım, düzenli kremini kullan
Merve5627 Hulya27 İnternette okumuştum karın zarı dikilmez ise morluk olabiliyor . Keşke resim atma imkanınız olsa . Morluk nasıl bişey çokmu azmi
PudraKokusu Hulya27 evet bnmde lazerin oldugu cizginin ustu morarmisti hemen doktora gittim cok normal dedi icdeki dokular kanamis ve donmus gecen 1 haftaya dedi ciddende geçti hicbisi kalmadi endiselenme
asz Hulya27 ben canım.sanki dayak yemiş gibi morarmıştı.20 günde anca gitti.beni bebek çıkartırken çok çekiştirdiler hemde tüm güçleri ile.uyanıktım ve gördüm ben ona bağladım.birde 3.gün korse taktım ve korsem çok sıktığı için(çok fazla hemde)de olabilir demiştim ben.zaten anca 2 gün kullanabilmiştim ara ara o da.
momofemir Ic kanama belirtisi olabilir. Cok garip. Ameliyatta kan sizmis iyi temizlenmemis de olabilir. Doktora gitmekte fayda var. ikisi de cok sik olan seyler degil
Merve5627 Hulya27 Hulya27 doktorunuzu arayın . Veya muayne olun tekrar . Çünkü dediğiniz şey normal bı durum degil
Elifadakrt Ben dikişimin altı bildiğiniz simsiyah olmuştu, küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim 😂 hemen dr u aradım, hassas doku olduğu için bazen olabiliyormuş. Ki ben krem falan hic bişey kullanmadım ama lazer dikimdi
saripapatyam2 Hulya27 oluyor bendede olmuştu.. kontrole gittiğimde sordum normal dedi.. vıcks sürmemi söyledi morluk olan yere.. bir kaç güne yavaş yavaş geçti zaten