Aynı şeyleri bir hafta bende yaşadım desem yeridir Google atak haftası hesaplama yazıp bakabilirsin
Takvime göre atak haftasındaydık saydığın hersey i yaşadık tam geçti derken bu sefer akşamları aynı saatler de ağlama krizler i tutuyordu gece doktor a gittik
bayan bir doktor atak haftalarına inanmadığını kendinin de 38 yaşında olduğunu bende 38 yaş atağı yaşıyorum o zaman tarzında birsey söylemişti
gazı var dedi lavma yaptı
biraz rahatladı
gerçi bizim mama dan yana da sıkıntılarımız varda
😭