elmalikurabiye Yemek yerken kendi haline bıraktığınız sürece kullanır. Ben kullanabildiğini sanıyordum ama okula başladığında çokta kullanamadığını gördüm. Dikkatimi çeken şey öğretmeni asla kendi yedirmiyordu. Destek olunması gereken noktada Tunanın elindeyken kaşık, elini tutarak yediriyordu. (Anlatabildim mi bilmiyorum.) Şimdi rahatça yiyor