Anneler oğlum 1yasinda sıvı kaybı yaşadı geçenlerde serum zorla az aldı 300ml filan serumctaktilar çok hareketli durmadı 1hafradir hergun 6 7 defa ishal oluyor acaba normal mi diş patladı ama hala ishali devam ediyor bir bebek ne yese ishal oluyor arka neden acaba sıvı kaybindanmi bilmiyorum