Aydenizerdogmus bu durumu da yaşadım çok sıkıntı ya böyle yol yol tırnak izim oluyordu, benim özellikle emdikten sonra. Benim doğumdan beri sol tarafta süt daha fazla oldu hep de o kaşındı. Mastit ise sağ tarafta olmuştu. Mastitten sonra daha biraz daha dikkatli davrandım öyle sütüm akıp taşmıyor ama yine de ped kullandım sürtünme olmasın tahrş olmasın gibi gibi. Ama geçecek yani o da bitiyor.