Bebeğim 17aylık. Üstte 4 altta 3 dişi var. Bu akşam babası gıdıklıyordu yerde gözüm çarptı gülerken arkada dişi gördüm. Üstte solda bi boşluk var diğer diş gelmiş. Sizlerde böyle sırasız mı çıkardı dişini normal mi yoksa sıkıntılı mı çıkıyor oluyor anlamadım 🤔 sabah bile lafını yapmıştım 1aydır diş yok ama sıkıntısı var diye meğer arkadan patlamış uçlanmış 🤷