Ebruli64 evet devletin bir aşı takvimi var. Karnesi var size veriliyor,onunla gidip geliyorsunuz. Onların verdiği tarihte. Genelde aşi zamanları çağırıyorlar. Kaç aylık bebek, misal biz 10 aylığız 12. Ayda çağırdılar tekrar. Ebeden memnun değilseniz sağlık ocağınizi e nabizdan değiştirebilirsiniz, değiştirilebiliyor