Pes etmeden 1 gafta boyunca her yatışında ki on dkda bir yatardı yani bitti annecim artık yok va diye konuştum çok ağladı zor oldu oyaladım bende pert oldum ama öyle öyle unuttu gündüzü bırakalı hatta 1 hafta oldu gece hala emiyor biraz kendime gelip geceyi de bırakılan gerekirse sabaha kadar oynıcaz gezdiricem. Benim oğlum tam bir memelolikti hiç inanmazdım hatta birşeyler sürdüm ilk gün emdi sonra sürmek istemedim konuştum konuştum konuştum o kadar