UrasEgeninAnnesi Zahidmom bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama ne kadar erken o kadar iyi . İyileşme süreçleri de çok daha hızlı oluyor. Oğlum sarılık olmasaydı yenidoğan sünneti yaptıracaktık ama nasip olmadı. Bizde 5 aylıkken yaptırdık gitti çok şükür
Gulsahy Zahidmom iki buçuk aylıkken yaptırdık. Sadece ilk çişini yaparken canı acıdı onun dışında bir sorun olmadı. Ne kadar erken yaptırırsanız iyileşmesi de o kadar hızlı oluyor.
Kuzey_keremcik Zahidmom ben yeni dogdugunda yaptirmak istemistim ama doktorum bir ay sonrasindan yaparsak daha iyi demisti 6.aya kadar zamani var bence. Ne kadar erken okadar iyi