Ecml33 ilk 4 ay mama meme seklinde gittik. 4. Aydan sonrasadece mama ile devam etti. Suan 12 aylik hala mama yiyor ama sadece geceleri, cunku gunduz ek gida ile besleniyor🥰🙏🏼 Cok sukur bu 1 yil icinde de hic hasta olmadi. Saglikli gelisimi guzel boy kilo vs olmasi gerektigi gibi🧿 mama kotu bisey degil uzulmeyin