Zsnbr prematüre doğan yeğenim kullanıyor. Kilosu ve boyu ayına göre düşük olduğu için. Abimlerden birkaç tane de ben istedim 35 günlük oğluma gece toz mama hazırlamaya yetişemediğim zaman veriyorum. Doktordan bize de yazmasını istedim ama kalorisi fazla olduğu için normal gelişen bebeklere yazmadıklarını söyledi. Bahsettiğiniz mamanının diğerlerinden farkı sadece biraz daha fazla kilo yapması