Tugcealp herkes felaket tellallığı yapmış ama bir kalp sorunu olsaydı bu hem hamileyken testlerde hem doğumdan sonra muayenelerde ortaya çıkardı bunca zaman doktorlar o kalbi her muayenede dinledi bir şeyi yok bebeğinin endişe etme. Benim oğlumun da olurdu. Beyaz tenli olduğu için çok belli olurdu kıvır kıvır morlardı bacakları dik gelince zıbınla duruyordu bir gün çok sıcak hava kadının biri ay üşümüş bu çocuk dedi bacakları mor mor dedi 🤣 tövbe estağfirullah 38 derece dışarısı ne üşüyecek teyze kendi işine bak aksine terliyor dedim.