_BirAnne Ayak baş parmağım bugün ağrıyordu baktım hafif kızarmış ve şişmiş tırnağımı derince kestim batmayı bulmaya çalıştım ama kanadığı için göremedim kolonya sürüp bantladım başına gelen varmı nasıl çözüm buldunuz??😭🥺
Turna _BirAnne benim öyleydi aynı yerden benimde baş parmaktı artık elimle hafif dokunsam bile ağrıdan kanamasından duramıyordum ameliyat oldum valla bekletme geçecek bişey değil kendiliğinden. Geçmiş olsun
uykusuzMoMm _BirAnne bendede var ugg botton baska bısey gıyemıyrm yazında terlık sandalet yoksa kanıyor şişiyor ben tırnak makası ıle o kenar kısmı kaldırdım tırnagımı yanı ıcıne pecete koydum tırnak ete batmadan uzadı düzeldi agrısı gectı ilk yaparken ama gozumden yas geldı umarım anlatabildim 🥰
Perihali _BirAnne benimde başıma geldi ben önemsemedim hatta bilemedim ne olduğunu parmağım 2 katı şişti iltihap toplamıştı çok beter bişeydi ya 🥴🥺 iltihap toplayınca kara merhem sürdüm iltihap aktı sonra toparladı kendi benim böyle oldu 🤦♀️🙄
NehirElaninAnnesi _BirAnne hamileyken olmuştu bana ayak bakım klinikleri var oraya gittim tırnağıma tel takıldı tırnak uzadıkça da geçti şükür şimdi keserken çok dikkat ediyorum kenarını sivri bırakmamaya çalışıyorum sakın kuaföre falan gidip padikür yaptırma daha çok azdırırsın ayak sağlığı merkezlerine git
Mrclesin Doğumdan sonra bendede olmuştu, kuaför olduğum için batan yeri kesip çıkarttım. Sizede pedikür yaptırmanızı öneririm. Malesef başka türlü geçmez
_BirAnne Mrclesin batan yer kenardaki eti bastırınca acıyor 😣 batma mı dolamamı acaba nasıl ayırt edebilirim?
_BirAnne uykusuzMoMm tırnağımı o batan here kadar kestim ama batık olan parça etimin içine doğru ucu nasıl yapıcam bilmiyorum
Mine12 _BirAnne Ayyyy sorma canım ayak parmaklarım da hep çıktı eşim sagolsun çıkardı hep. Kızarıklık agrı ve beyaz sıvı oluyordu bende. Tırnağını çapraz kes küçük Bi parça keserek asıl. Yani tam anlatamadım ama
_BirAnne Mine12 ablam bugün penseyle çekip koparayım diyor ama çok korkuyorum dokununca bile acıyor apse yapar diye korkuyorumm😩
Mom727272 _BirAnne şaka gibi ama daha demin esime anlatıyordum 😳 ne alaka bu yaştan sonra tırnak batması oldu durduk yere bende. Nasıl olmuş anlamadım ve aynen dediğiniz gibi yaptım yanlara girip kestim ama geçmiyor sanki.
Mrclesin Mom727272 Mom727272 hamilelikte ödemden dolayı ayaklar şiştiği için tırnaklarda genişleme olurmuş. Doğum sonrası hızla atılan ödemden sonra tırnak eski halini alana kadarda batma olurmuş. Ve bu dönemde tırnakların çok kısa kesilmesi önerilmez. Bu süreci uzatır
150430 _BirAnne tırnak batması yanlış kesim sonucu oluyor bende de de vardı ayak tırnaklarımı düz kestim batmaya filan karışmadım zaman inde düzeldi ama sizin ki kötü olmuş sağlık ocağına veya Bi doktora görünün isterseniz enfeksiyon kapmasın
nehirim_ _BirAnne ayak parmaklarımdan 4 tanesi sürekli batıyor önce bir ayağımınki batıuor onları çıkarıyorum iki gün sonra bakıyorum diğer ayağımın aynı parmakları batıyor baya iltahap tutuyor zonkluyor falan batan yeri en dipten tırnağı çekiyorum tabiki çok canımda yanıyor ayaklarını sıcak suya bırak bir süre bekle yumuşayınca kes yoksa başka türlü kurtuluş yok
_BirAnne CatBoy etimin içi batıyor dün kestim tırnağımı ama batan şeyi göremedim hep kanadı hiç durmadan
Mu-Mi _BirAnne of çok zor sürekli oluyo bende o batan yerle derinin arasına pamuk sokuşturuyorum ve tirnagimi malesef kesemiyorum ağrıdan baş parmağımın kemiği egriyo