frauy Sol kalcamdan itibaren ayagima kadar hissislik bir acı var ve bu regl bitiminden sonra oluyor. Biryere oturunca ayagimi hareket ettirince yürüyünce aciyla birlikte hissislik oluşuyor. Yaşayan varmi bu durumu neden olur ..