Tuanamam Bebeğimin kilo alımı bu ay çok çok az mama ile destekleyip kilo alsın istedim ama sevmedi ,önerebileceğiniz marka var mı?smilac almıştım bu arada ben.sevmedi pek .
Purely Tuanamam hiç bir mama anne sütüne denk yakın olamıyor. Ama yapısal olarak aptamil bebelac ağır mamalardır. Evolvia en hafiftir sonra da sma gelir. Zaten aptamil bebelac yapsan suya mama kıysan illa karıştırmak gerekir ama evolvia koy suya daha çalkalamadan eriyip gidiyor yapısı en hafif mama.
Themotherofthesungirl Purely neye göre iyi kime göre iyi. Ben bebelac gold kullanıyorum dediğiniz gibi bir sorun hiç yaşamadım. Ve bahsettiğiniz tüm mamaları kullandım. Mama seçimi tamamen bebekle alakalı bir durum. O hangisini severse fayda görürse o mama iyisidir.
Purely Tugce_kls evet evolvia da sma da ikiside iyi hatta sma baya eski bir mama markasıdır. Ikisinde de kabızlık vs olmaz.
Woody Tuanamam kaç aylık ve ne kadar kilo aldı ki? Doktor mu önerdi? Önermediyse sütünüz yeterliyse başlamayın derim ama karar sizin tabi. Aptamil alıyorum ben
Purely Tugce_kls ya evet sma da böyle bir sıkıntı olmaya başladı içerik değiştiğinden beri ama seven bebeklerde seviyor deneme yanılma yöntemi işte. Önce denemek için küçük bir kutu alırsın bakalım
Purely Themotherofthesungirl yapılan araştırmalara gore ve doktorların söylediğine gore olabilir mi acaba??? Bende bebelac kullanıyorum diğer dediğim markaları kullanıyorum da övüyorum sanıp hemen atara geçmeseniz. Aptamilde bebelacta yapısal olarak ağır mamalardır zaten. Ben önce aptamil sonra bebelac kullanmaya başladım ama benim bebeğim emmeyi bırakmıştı. Eğer meme mama gidiyor olsaydım ne aptamil ne bebelac verirdim çünkü bebeğin midesinde hazmı diğer dediğim mamalara gore bir tik daha zordur. Ama sma hafifin bir üstü evolvia ise su gibi birşey. Evet bebelac aptamil güzel kilo aldırıyor ama meme mama yapsam ikisinide vermem. Çünkü bir diğer mama midede zor hazmedilirken yapısal olarak çok kolay hazmedilen anne sütünde bebek çok kolay acıkır ve mama ağırlığı ister. Tabiki de bebeğin istediği de çok önemli ama bebek seviyor diye de kabız yapan mamayı ya da devamlı kusturan mamayı kimse vermez ki. O yüzden baştan bebeğe en uygun formda mama seçilip 2 hafta alışma süreci tanınmalıdır.
Ortmenanne16 Tuanamam evolvia öneririm ilk günden beri sevdi oğlum günde 2 kere veriyorum gerisi anne sütü destek amaçlı mama iyi oluyor